maandag 6 mei 2013

Write my life (Datum 6 Mei 2013 Tijd 11:34)

Hallo allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog! Ik heb het al bij heel veel andere blogs gezien dus ik dacht ik ga het ook maar is doen: Write my life! Ongeveer hetzelfde als Draw my life en ja je hoort het vast al daar ga je het tekenen en hier schrijven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Ik ben Lieke Driessen nu 12 jaar (zoals jullie misschien al wisten) ik werd geboren in het Rijnland ziekenhuis in Leiderdorp, op 16 Maart 2001 om 15:35. Ik werd geboren in een gezin waar al twee kinderen waren mijn twee broers Guus (nu 15 toen 3) en Tjerk (nu bijna 17 toen 4) en natuurlijk mijn vader Jeroen en moeder Marian. Mijn broers zaten de hele tijd aan me en wilde me de hele tijd op schoot (nu natuurlijk niet meer). Maar omdat ik niet goed genoeg ademde moest ik een week in de couveuse. Toen ik eindelijk 4 jaar was geworden (ik ben even wat verder gegaan) mocht ik eindelijk naar school! En ik ging naar de school O.B.S De Meerpaal. Ik vond het helemaal leuk op school, in de kleuters waren er altijd kleuren voor groepen en ik zat in groep Rood. Toen werd ik oudste kleuter en dan mag je al echte werkjes gaan doen zoals Rekenen en Taal. In de andere jaren is er niet heel veel boeiends gebeurt dus ga ik even naar het jaar dat ik in groep 6 zat. Dat was een leuk jaar onze juf hebben we nu ook weer (die juf hebben we heel vaak gehad). En in dat jaar werd ik vriendinnen met een heel aardig meisje Alexandra (zei heeft ook een blog genaamd lex4-everbeauty.blogspot.com)  zei zat bij me in de klas, en we deden alles samen dus besloten we BFF te worden. We hebben leuke dingen met elkaar beleefd totdat in groep 8 er een heftige ruzie ontstond en na die ruzie waren we geen BFF meer, ikvond het eerst erg jammer want we waren al best lang BFF. Maar ja het ging niet meer. Maar sorry ik heb heel groep 7 overgeslagen. In groep 7 hadden we de Entree toets en toen ik de uitslag kreeg was ik heel erg tevreden want in Rekenen ben ik nooit goed geweest maar ik had het goed gemaakt dus ik was heel blij! En toen ongveer eind groep 7 was ik wat meer met Make-up en kleding bezig, dus ik begon een beetje op Internet te zoeken en vond mensen met een blog (daar had ik toen nog nooit van gehoord) en ik ontdekte een paar hele leuke blogs die je zeker is moet bekijken: Teskuh.nl  Lifesplash.nl en  Beautygloss.nl dat zijn drie hele gave blogs die over Make-up Lifestyle en Fashion gaan. En toen begon ik ook  met bloggen eerst kleine stukjes maar nu plaats ik ook grote stukken en Reviews en tips en nog veel meer! Toen  ik in groep 8 zat postte ik elke dag een stuk op mijn blog ik kon gewoon niet meer stoppen met bloggen! En toen kreeg ik ook een nieuwe BFF Marieke (zei heeft ook een blog genaamd Marieketjuh.blogspot.com) , ik was al wel goede vriendinnen met haar maar nog geen BFF. En toen ik met haar BFF werd veranderde er best veel aan mij zoals: ik kreeg veel meer vriendinnen (zuper leuk!), ik schold veel minder en ik hield me  nog meer met mijn uiterlijk bezig! Met je uiterlijk bezig zijn heeft voordelen en nadelen, voordelen: je ziet er mooier uit en je vind jezelf ook mooier nadelen: je ziet meer dingen waar je niet tevreden over bent. Gelukig voel ik me nog goed en vind ik mezelf mooi en dat moet je ook vinden want anders word je onzeker en dat is niet nodig!!!! Nou ik zit nu nog steeds in groep 8 en ik heb super veel zin in Kamp, de afscheids Musical en ik heb zin in de middelbare  want ik ga er met een goed gevoel over mezelf naar toe!!!! Dit was mijn Write my life en ik hoop dat jullie dit leuk vonden (ik ga ook een Draw my life doen)
-XXX LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten