woensdag 1 mei 2013

Review: Top Model

Hallo allemaal, leuk dat je kijkt mijn site! Ik ga vandaag een Review plaatsen over iets waar jullie vast al wel eens van hebben gehoord of je hebt er zelf wat van, iets van het merk: Top Model. Eerst was het volgens mij alleen een Top Model boek waar je bij meisjes kleren, haar en accessoires kon maar toen is het uitgegroeid tot een echt merk! Je hebt er nu ook andere boeken van bijvoorbeeld dat je honden kan versieren, T-Shirts ontwerpen en Paarden versieren! Maar nu heb je er ook potloden, tassen, pennenbakjes, papier, pennen en nog veel meer!!!! Ik vind de gewone Top Model boeken waarin je meisjes kan aankleden heel leuk want, je kan je fantasie er in loslaten dus je kan de meest maffe maar ook mooie kleding maken. Ik vind zelf de andere dingen zoals pennenbakjes of tassen een beetje kinderachtig maar voor jongere kinderen is dat denk ik wel heel leuk. Ik heb zelf twee gewone Top Model boeken, Potloden, een Honden versieren boek, een T-Shirt ontwerpen boek en eentje waarin je alleen het hoofd hebt dus daarin kun je het meisje opmaken en haar maken. Het is best veel maar de meeste dingen zijn al best oud want nu heb je ook allemaal nieuwe boeken en je hebt er zelfs een magazine van!!! Ik vind zelf het gewone, het T-Shirt en het Honden boek het leukst. Ik hoop dat jullie dit een leuk stukje vonden en misschien nog eens op mijn blog kijken of jouw eigen mening over Top Model in de comments achterlaten!!!!

-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten