woensdag 8 mei 2013

Review van: BB Cream (van Action)

Hallo allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog! Ik heb vandaag een Review van de So Me BB Cream van de Action voor jullie. Dit is wel de goedkoopste BB Cream die ik de afgelopen tijd ben tegen gekomen op. Een kijkje nemen in de Action kan wekelijks echt geen kwaad, iedere keer wanneer ik weer een blik kom werpen ontdek ik steeds weer nieuwe dingen. Zo ontdekte ik een BB Cream voor slechts 1,99 EUR. Hall0? een BB Cream voor nog geen 2 euro? Deze moest ik proberen!
Aan de verpakking zal het zeker niet liggen want deze ziet er gewoon hartstikke hip & fris uit. De So Me BB Cream is verkrijgbaar in 2 tinten, de Light & de Medium. Ik zelf heb gekozen voor de Medium versie omdat deze het dichts bij mijn huidskleur in de buurt kwam.
Ook een BB Cream van nog geen 2 EUR bevat natuurlijk 5 producten in 1. De getinte hydraterende crème + UV beschermingsfactor 15 belooft de huid glad en egaal te maken voor een perfecte teint.
 
De So Me BB Cream is een lichte niet vette formule voor een ogenblikkelijk stralende huid. Een vleugje make-up egaliseert oneffenheden en imperfecties, terwijl de krachtige, vocht inbrengende ingrediënten en zonnefactor 15 voor een zachte en beschermende huid zorgen.
 
Ingredientenlijsten:
Aqua, Glycerine, Ethylhezyl, Methoxycinnamate, Octocrylene, Butyl, Methoxydibenzoylmethane, Isononyl, Isononanoate, Methyl Methacrylate, Crosspolymer, Arachidyl alohol, Behenyl, Alcohol, Cetearyl, Glucoside, Cetearyl, Alcohol, Cetearylglucoside, c13-14, Isoparaffin, Laureth-2, Polyacrylamide, Isohexadecane, Cetyl dimethicone, Mica, c1 77489, c1 77891, Parfum, Biosaccharide, Gum-1, Phenoxyethanol, Talc, Tocopheryl, Acetate, Bupleurum falcatum root extract, Caffeine, PEG-8, Butylene Glycol, Tetrasodium edta, BHT, Dichlorobenzyl, Alcohol 2 Bromo – 2 Nitroprpane 1,3 – Diol.
 
 
Het eerste probleem begon al bij het opmaken van het lipje, nu ben ik hier echt geen ster in ook niet bij tandpasta tubes maar hoe deze erop zat ongelofelijk. Veel getrek en gestoei later was het dan eindelijk gelukt met als resultaat lijn resten in de opening… Het mag natuurlijk ook niet te goed zijn voor die prijs. Op het eerste gezicht ziet de BB Cream er goed uit, de kleur is duidelijk vergelijkbaar met andere BB Creams die ik heb getest. De BB Cream is wel ontzettend watterig maar het blijft de kleur goed behouden.
Dit was mijn Review over de BB Cream So Me van de Action voor maar 1,99 EUR. ik vind hem niet geweldig maar dat kan je verwachten van de prijs, ik zou hem denk ik wel nog een keer kopen want hij is goedkoop en toch ook goed!
Ik hoop dat jullie deze Review leuk vonden en hopelijk tot de volgende keer!!!!
-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten