woensdag 1 mei 2013

Review: Body Oil Spray en Shower Foam

Hallo allemaal, leuk dat je kijkt op mijn site! Ik heb vandaag een Review over twee heerlijke en lekkere producten de Body Oil Spray en de Shower Foam. Het zijn twee producten van Etos eigen merk, en de geur is van allebei Jasmijnextract met Amandel en Jojoba-olie. Ik begin met de Body Oil Spray, de gehele verpakking is doorzichtig Groen, de dop is ook doorzichtig Groen en kan je er aftrekken, het Spuitgedeelte is Wit, aan de voorkant van het flesje zit een Groen etiket met daarop deze tekst: INNER CALM: Verzachtende olie met kalmerend Jasmijnextract en verzorgende eigenschappen van Amandel- en Jojoba-olie voor een zijdezachte huid. En op de achterkant staat dit nog: Gebruiksadvies: breng Inner Calm Body Oil Spray aan op je huid. Door de olie op je huid te masseren, trekt deze direct in, waardoor je huid intensief wordt gevoed en zacht aanvoelt. En daarnaast staat dit nog: Deze verzorgende oliespray verwent je huid met natuurlijke oliën en vitamine E en ruikt heerlijk warm door de geur van Patchouli en Lavendel.  En dan daaronder nog de ingrediënten. Mijn mening: Ik vind het een super lekkere spray olie door de geur van kokos en je krijgt er een zachte en glimmende huid aan ook heel handig voor na het zonnen als je een droge huid hebt! Cijfer: 9,7
Shower Foam, de gehele verpakking is Mint Groen met een Mat Witte dop die je er ook kan aftrekken dan is de spuit een beetje Bronzig, verder zit er op deze verpakking ook een Groen etiket met daarop deze tekst: INNER CALM: Weldadige douchemousse met warme geurtonen van Jasmijn, Lavendel en Patchouli voor een optimale verzorging van je huid. En op de achterkant staat dit nog: Gebruiksadvies: Breng een kleine hoeveelheid Inner Calm Shower Foam aan op vochtige handen. De gel zal op je handen veranderen in een vol en verzorgend schuim. Smeer je lichaam tijdens het douchen rijkelijk in. En daarnaast staat dit nog: Ervaar hoe deze gel zich tot een rijk schuim ontwikkelt terwijl je geniet van de heerlijke geur explosie die ontstaat. Creëer je eigen verwen moment dagelijks onder de douche. En daaronder nog de ingrediënten. Mijn mening: Ik vind het een heerlijke douchegel ik gebruik hem elke dag toen ik hem voor het eerst gebruikte vond ik het wel een beetje raar want je doet het op vochtige handen en het komt er dus als een soort gel uit maar dan verandert het opeens in een schuim explosie met een verrukkelijke geur van Lavendel en Kokos en daarmee kun je je hele lijf insmeren, en je huid word er heel zacht en soepel van! Cijfer: 9,5
Ik hoop dat jullie dit een leuke Review vonden en misschien nog eens op mijn blog kijken en tot de volgende keer!
PS: DIT ZIJN ZEKER WETEN TWEE AANRADERS(je hebt ze ook nog in de geuren Bloesem en Zee, en je hebt er ook nog een Scrub en een Douche Gel Scrub van)

-XXX-  LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten