dinsdag 21 mei 2013

Ik heb een You Tube kanaal!!!

Hallo allemaal, leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik ben gelukkig weer beter alleen nog een beetje verkouden. Ik heb al een tijdje een You Tube kanaal, en dat vind ik echt heel erg leuk. Alleen heb ik nog niet heel veel abonnees..........Dus misschien zie je het al aan komen. Ik wou jullie vragen om is naar mijn filmpjes te kijken en als je ze leuk vind op mij te abonneren! Als je mijn filmpjes niet leuk vind hoef je natuurlijk niet te abonneren maar ik zou het echt heel erg leuk vinden als je het wel doet. De geluidskwaliteit van de filmpjes is echt super slecht en daarom ook super sorry daarvoor! Maar ik denk dat de microfoon van mijn laptop tijdens filmen niet zo goed is want ja ik film het met mijn webcam. Want alles met de camera opnemen en dan weer alles op mijn laptop zetten duurt weer zo lang (i know klinkt heel lui!). Maar ik ga het voortaan wel met de camera doen want, ik ga denk ik sparen voor een goede camera. Dan kan ik ook betere en mooiere filmpjes en foto's maken voor op mijn blog. Misschien neem ik dan die andere twee filmpjes even op nieuw op, plaats anders even in de comments op You Tube of onder dit stuk of je wil dat ik ze opnieuw opneem of niet. Ik weet het dit was een heel kort stukje maar ik wou gewoon even vragen of jullie dus op mij willen abonneren en ook als je de filmpjes leuk vind het duimpje omhoog willen klikken! Alvast bedankt voor als jullie het hebben gedaan!!!!
-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 opmerking: