donderdag 23 mei 2013

20 Facts About ME

Hallo allemaal, leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik heb vandaag de 20 Facts About ME tag. Ik heb die tag al bij vele andere bloggers voorbij zien komen, alleen is het dan meestal de 50 facts of de 10 facts about me tag. Maar omdat ik er geen 50 kon bedenken en meer dan 10 dacht ik ik doe gewoon een 20 Facts About ME TAG! Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

20 Facts About ME:

1. Ik bewaar altijd tijdens het eten het lekkerst voor het laatst (zo weard!).

2. Ik kan nog steeds geen bellen blazen met kauwgom.

3. Mijn schoenmaat is maat 34

4. Mijn favo drankjes zijn Arizona, Starbucks (ijs) koffie, Fernandes (cherry bouquet) en Coca Cola Cherry en ook Coca Cola Vanille!

5.  Als ik zenuwachtig ben ga ik op mijn nagels bijten. (nu bijna nooit meer)

6. Als ik alleen ben in een groep met mensen die ik niet ken ben ik best verlegen.

7. Ik verzamel allemaal leuke boekjes, schriftjes en doosjes.

8. Mijn lievelingskleur verandert per maand ongeveer maar de kleuren die echt super vaak terugkomen zijn Mint- Groen en Roze.

9. Mijn lievelingssnoep is denk ik een Kersen Lolly (DENK IK!)

10. Ik heb nog nooit iets gebroken, en soms zou ik zelfs wel wat gebroken willen hebben maar als het er op neer komt denk ik niet...........

11. Ik heb best veel hobby's en dat zijn: Bloggen, Nieuwe opmaak looks uitproberen, Tekenen, DIY maken en Paardrijden.

12. Ik ben echt heel erg bang voor Spinnen!

13. Ik heb van mezelf Bruin haar maar, ik heb het drie keer Rood geverfd en ik heb het 2 keer heel kort geknipt en ik ben nu van plan om een Dip Dye te doen.

14. Ik heb een litteken op mijn hoofd dat komt, doordat toen ik 2 was uitgleed in de Digros en toen met mijn hoofd tegen het rekje waar de Koffie opstond viel. (heel slim)

15. Mijn lievelingsgeuren en smaken zijn Mint en Kersen.

16. Ik wil echt heel graag is naar Amerika, China of Japan en Afrika!

17. Ik ben echt helemaal niet rommelig (tot nu toe) mijn kamer ziet er daarom ook best opgeruimd uit.

18. Mijn 2 lievelings sieraden zijn een ketting en een ring.

19. Mijn lievelings kledingstuk is een cool T-Shirt.

20. Als ik magische kracht mocht uitkiezen zou ik willen kunnen vliegen!!!!!

Dit was de 20 Facts About ME tag, ik hoop dat jullie hem leuk vonden en hopelijk tot de volgende keer!

-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten