zondag 12 mei 2013

Hallo allemaal, leuk dat je op mijn blog kijkt! Dit is mijn tweede bericht vandaag maar dat komt omdat, ik even iets wou zeggen. En dat is dat er deze paar weken misschien wat minder berichten komen omdat, ik twee weken vrij had dus toen had ik meer tijd om stukken te posten. Maar omdat ik morgen weer naar school ga krijg ik het dus ook wat drukker, ik heb er wel heel erg zin in want we gaan beginnen met de afscheids musical! En ik hou best wel erg van acteren dus als ik een rol krijg moet ik daar ook voor gaan oefenen. Maar dat betekent niet dat ik niks meer ga posten want, ik kan echt niet zonder bloggen!!! Maar het word dus jammer genoeg wel wat minder. Maar dat wou ik even zeggen (daarom is het ook niet zo lang). Maar ik hoop dat jullie wel op mijn blog blijven kijken!
-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten