vrijdag 10 mei 2013

Catrice Candy Shock

Hallo allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog! Sorry dat ik gister niks had geplaatst maar ik had gister wel een stuk gemaakt alleen niet gepubliceerd of opgeslagen! Maar ik zou het gister over de Candy Shock lijn van Catrice doen, waar ik eerst erg over zat te twijfelen want, hij is er nu al best lang dus ik kon ook wachten op de nieuwe lijn. Maar omdat ik deze lijn zo mooi en cute vind doe ik het toch maar over de Candy Shock lijn van Catrice (nu hij er nog is). Ik begin met de Blush en de Highlighter, de Blush is in zachte kleuren behalve de Roze kleur die springt er uit (ook omdat de Blush voornamelijk Roze is) en verder zit er nog Zalm in, ik vind hem zelf erg mooi met de zachte kleur Zalm en dan de wat donkere Roze. Dan de Highlighter die is juist voornamelijk Zalm met heel soms een paar tinten Blauw maar die springen er dan ook wel echt uit want, die zijn net als in de Blush met de Roze kleur wat donkerder, verder zit er ook nog wat Wit in. Ik vind de Highlighter zelf ook heel erg mooi want, er zit ook wat glim in. Dan de nagellak, ik ben er echt helemaal weg van (daarom heb ik ze ook alle vier gekocht!) de lakjes zijn ook in zachte en schattige kleurtjes ik zal even de kleurtjes opnoemen Paars, Oranje, Blauw en Geel, ik vind ze echt zo cutie! Dan gaan we naar de Lipstiften, die vind ik zelf echt heel cool want, de buitenkant is doorzichtig met een klein beetje Roze (Je hebt ook nog een Bruinige) en de binnenkant zit een soort staafje met de normale kleur! Ik vind ze echt heel mooi en ik vind ze er een beetje uitzien als de Lipstiften in een vorige lijn van Catrice alleen zijn die helemaal doorzichtig. Dan gaan we verder naar een ander lipproduct en dat is de Lip Peeling waar ik eerlijkgezegd nog nooit van had gehoord, maar he blijkt een soort Lipgloss met een beetje Suiker erin te zijn waardoor je je lippen als het ware kan scrubben en kan verlossen van lelijke velletjes. Ik vind het echt geweldig hoe ze dat weer hebben bedacht!!! Dan gaan we verder naar het laatste product dat zijn de Baked Eyeshadow's, die heb je in vier kleurtjes en dat zijn Roze, Mint- Groen, Oranje en Bruin, daardoor heen zitten nog wat andere kleurtjes gemengd dus dat ziet er vind ik heel leuk en mooi uit! (ik heb zelf de Roze en de Mint- Groen, en die vind ik echt geweldig mooi en cute!) Ik hoop dat jullie dit een leuk stukje vonden, zo ja plaats dat (als je wil) even in de comments want dan kan ik misschien nog een keer over een make-up lijn schrijven!
-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten