zondag 12 mei 2013

Review: MAX Products

Hallo allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog! Ik heb vandaag een Review voor jullie van de producten die ik gister bij de Action heb gekocht. Alle producten zijn van het merk MAX. Soms zijn die helemaal niet goed maar ik vond de producten er zo mooi uitzien dat ik ze toch maar heb gekocht, ik heb ze al uitgeprobeerd en ik zelf vind de producten erg goed! Ik begin met de 2 in 1 Lipgloss, daar zaten twee verschillende kleuren in een pakje (Fel Roze en Licht Roze met glitters). De naam 2 in 1 is omdat, aan de ene kant de echte Lipgloss kleur zit en aan de andere kant een doorzichtige zodat het mooi glimd. Ik dacht dat deze Lipgloss niet fijn en niet fel zou zijn maat toen ik de Roze op deed was ik nogal verbaasd want, hij was zo fel als een Roze Lippenstift!  En de ander vond ik ook heel cool die is licht Roze met heel veel glitters. Mijn mening: Ik ben heel erg blij dat ik ze heb gekocht want ze blijven lang zitten en de kleuren vind ik echt heel mooi! Cijfer: 9,5
Dan gaan we verder naar de twee Lippenstiften, daar zaten ook dus twee kleuren in een pakje (Fel Roze en Rood). Ik vind die ook erg mooi met de kleur en dan vooral de Roze (ik heb iets met Roze). De Rode is ook wel erg mooi maar die is niet Fel Rood zoals ik had gehoopt, maar dat maakt eigenlijk vrij weinig uit. De Rood is meer een beetje Kastanje Rood? Maar ik ben ook heel blij met deze aankoop (vooral voor zo weinig geld zo goed!) Mijn mening: Erg goede kwaliteit blijft ook lang zitten en mooie kleuren! Cijfer: 8,5
Dan alweer het laatste product (ik had niet zo veel gekocht maar omdat ik ze zo goed vind leek het me leuk om een Review erover te schrijven) en het laatste product is een mini oogschaduw paletje. Ik vind de kleurtjes echt heel mooi vooral de Bronzige (Rechts bovenin) die heeft ook best wel wat Shimmer en dat vind ik wel mooi, maar hij valt ook weer niet echt op. De andere kleurtjes zijn heel Zomers en dat vind ik wel leuk om Schattige looks mee te maken want, daarbij kan ik goed de Roze Lippenstift gebruiken. Bij deze oogschaduw moet je wel wat vaker over je ooglid (of waar je het anders wil) gaan, als je het echt die kleur wil hebben want, er zit niet heel veel Pigment in. Mijn mening: Leuke kleurtjes lekker vrolijk en Zomers alleen wel jammer dat er niet heel veel Pigment in zit. Cijfer: 8
Ik hoop dat jullie deze Review leuk vonden en hopelijk nog eens op mijn blog kijken!
Sorry dat deze Review een beetje kort is!
-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 opmerking: