donderdag 23 mei 2013

10 Things I Want To Do In My Life!

Hallo allemaal, leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik heb vandaag iets waarvan ik niet weet of het een al bestaande tag of iets anders is of dat ik het nu gewoon verzin, maar het leek me gewoon leuk. En dat is 10 Things I Want To Do In My Life! Het leek me een leuke tag dus 'Lets Begin!'.

10 Things I Want To Do In My Life!

1. In een luchtballon vliegen

2. Bungeejumpen

3. Naar China, Amerika en Afrika gaan.

4. Met Dolfijnen zwemmen

5. Op een Olifant rijden

6. In Afrika een rondreis maken door de Safari

7. Op een Shire rijden

8. Op een moter rijden (maar dan alleen achterop zitten)

9. Een veulentje opvoeden

10. Een ECHT  English Breakfast eten

Dat waren de dingen die ik graag is wil doen alleen lijkt de tweede me wel erg eng!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en hopelijk tot de volgende keer!!!!

-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten