donderdag 16 mei 2013

Review: 3D PaintArt

Hallo allemaal, leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik heb vandaag een Review over 3D PaintArt dingen......
De 3D PaintArt dingen (sorry dat ik het dingen noem maar ik weet niet hoe ik het moet noemen) zijn echt heel cool!!! Ik heb ze voor mijn verjaardag gekregen in allemaal felle kleuren maar je hebt ze ook in glittersteil. Ik heb zelf de kleuren Geel, Groen, Oranje, Roze en Blauw. Ik zal nu even proberen uit te leggen wat het is. Ze zien er uit als een soort kleine Stiftjes, je ziet de kleur er gewoon doorheen want het is doorzichtig spul. Er staat met grote weardo letters op: 3D PaintingArts. Het spul wat er uit komt is echt zo cool het is een soort gekleurd gellie spul, echt gewoon niet te beschrijven! Als je in de tube knijpt komt het er dus uit, je kan er hele leuke tekeningetjes mee maken op een papiertje of kladblok. Het is in elk geval de moeite waard om het is te proberen want, het is echt super leuk!!!!! Sorry dat deze Review niet heel lang was maar ik kon er verder niet heel veel over vertellen. Bedankt voor het kijken en hopelijk tot de volgende keer!
-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten