maandag 27 mei 2013

Tag: First Thing

Hallo allemaal, leuk dat je op mijn blog kijkt! Ik heb vandaag een Tag voor jullie en dit keer is het de First Thing Tag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden dus 'Lets Begin!'.

1. Eerste ding dat je doet als je wakker word.
Ik kijk meestal eerst op mijn Ipod om Instagram, Path, Skype en dat soort dingen te checken.

2. Eerste ding dat je doet als je terug komt van werk/school.
Meestal eerst op me blog en You Tube want, daarvoor maak ik dan filmpjes en foto's en stukken die ik dan later plaats (ik ga in de avond meestal huiswerk maken).

3. Eerste verkeers ongeluk.
Ik ben nooit echt aangereden, alleen een paar keer door een fietser.

4. Eerste ding dat je doet als je naar de Sportschool gaat.Ik mag nog niet naar een Sportschool want, daar ben ik te jong voor. Volgens mij mag je vanaf je 15e naar de Sportschool...........

5. Eerste Auto.
Ik heb nog nooit een auto gehad want, ik ben 12 dus je snapt hem al..........
Maar de eerste auto waar ik in zat was volgens mij een Rode.

6. Eerste keus qua drinken.
Ik zou echt niet kunnen kiezen want dit zijn mijn lievelings drankjes: Arizona, Fernandes, Coca Cola Vanille en Coca Cola kersen..............

7. Eerste beroep wat je vroeger zou willen worden.
Mijn eerste keus was eerst Dolfijnen Trainster en toen ik op Paardrijden ging veranderde dat al gauw om in Paardrij Juf.

8. Eerste grote aankoop.
Dat is mijn Ipod die was very duur! Maar qua niet zelf betaald is het me Computer.

9. Eerste keus qua dessert.
Dat is denk ik in elk geval iets met Chocola zoals een stukje Chocoladetaart ofzo.

10. Eerste liedje dat in je opkomt.
Dat is Really Don't  Care van Demi Lovato omdat, ik die net aan het luisteren was maar nu is afgelopen en het liedje is zzzuper leuk!!!!

11. Eerste keer in vliegtuig.
Dat was toen ik naar Griekeland ging dat was echt super leuk!

12. Eerste baantje.
Ik heb zoals jullie misschien al van mijn leeftijd konden verwachten nog nooit echt een baantje gehad alleen vroeger soms wel heitje voor een karweitje maar dat doe ik niet meer.

Dit was de First Thing TAG, ik hoop dat jullie hem leuk vonden en tot de volgende keer!!!!

-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten