woensdag 15 mei 2013

make-up opberg DIY

Hallo allemaal, leuk dat je kijkt op mijn blog! Ik heb vandaag een paar make-up opberg DIY. De eerste DIY is een hele leuke vind ik zelf want, met deze DIY kan je makkelijk en leuk je make-up kwasten opbergen!

Wat heb je nodig:
  • Pot(je)
  • Sierzand
  • Kwasten
Wat moet je doen:
Deze DIY kan iedereen wel! Je hoeft alleen het Sierzand (met een leuk kleurtje) in de Pot doen en dan je make-up kwasten erin te zetten en dan natuurlijk ook nog wel een leuk plekje geven in je kamer!

De volgende is ook niet echt moeilijk. Deze DIY is bedoeld om je Lipgloss en Lipstifts te sorteren en handig op te bergen!

Wat heb je nodig:
  • Mandje
  • WC rollen
  • Schaar
  • Decoratie papier of verf
  • Lijm of plakband
  • Nietmachine
Wat moet je doen:
Knip de WC rollen door de midden en beplak ze met leuk Decoratie papier of verf ze met een leuk kleurtje om ze op te pimpen. Pak dan het mandje erbij en verdeel de halve WC rolletjes in het mandje, het is misschien handig als je ook nog een stukje zonder WC rolletjes overlaat zodat je daar bijvoorbeeld nog een wat Oogschaduw kan leggen. Als je de WC rolletjes goed in het mandje hebt verdeeld niet ze dan met een Nietmachine aan elkaar. En dan kan je in de WC rolletjes je Lipgloss en Lipstiften doen. TIP: Je kan de Lipgloss en de Lipstiften ook heel handig op merk zetten zodat, je niet zo lang hoeft te zoeken!
Dit waren de 2 DIY voor vandaag, ik hoop dat jullie ze leuk vonden en ze ook gaan uitproberen! Ze zijn vind ik echt super handig!!!! Hopelijk tot de volgende keer.
-XXX- LIEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten