maandag 21 oktober 2013

Bored.....!

Tja, wel lekker vakantie. Maar als je vriendinnen bij hun opa en oma of op vakantie zijn dan verveel je je al gauw. Daarom heb ik hier wat tips om je toch wel te vermaken!


  1. Tekenen- voor degene die creatief zijn en het leuk vinden is dit natuurlijk super! Ik teken zelf ook meestal of ik zoek dingen op het internet op en dan ga ik het maken zoals: DIY body scrub, lipbalm en dat soort dingen.
  2. Even naar buiten- zelf heb ik een hondje, dus als ik me verveel laat ik hem soms wel even uit lekker een frisse neus halen. Ik ga meestal met hem naar het eiland want daar kan hij lekker rennen.
  3. Bakken- ik houd ervan om te bakken dus is dat ook super leuk (en lekker) om te doen als je je verveelt! Je kan de mooiste en gekste creaties maken, en daarna lekker opeten.
  4. Joggen- Joggen helpt heel goed tegen verveling! Als je na een tijdje het ritme gevonden hebt, is het echt leuk om te doen. Ik heb dan altijd ook nog mijn favoriete muziek in en dan ga ik lekker lopen!
  5. Beauty- Alles wat met beauty te maken heeft, zorgt ervoor dat je je niet verveeld! Je bent lekker bezig en je doet meteen iets voor je lichaam. Het is nog leuker om dan natuurlijke recepten op te zoeken voor bijvoorbeeld een maskertje.
  6. Collage/Moodboard- Dit doe ik zelf ook heel vaak een Collage of een Moodboard maken. Ik heb het vandaag nog gedaan voor mijn kamer. Want, de bedoeling is dat je allerlei plaatjes zoekt bij het onderwerp van je Collage en dat was bij mij in dit geval ''Mijn kamer'' dus zoek je in woonmagazines.. En als je iets leuks ziet wat je wel in je kamer zou willen hebben knip je het uit en leg je het ergens op je blaadje. TIP: plak het plaatje wat je hebt uitgeknipt nog niet meteen op want misschien wil je het nog wel op een andere plek hebben.
  7. Lazy- Gewoon even lekker niks! In je pyjama of andere lekker zittende kleding op de bank voor de Tv hangen, achter je computer in je bedje of gewoon lekker slapen met wat muziek.
Dit waren mijn tips, zet hieronder bij de coments ook jouw tips!
Xxxx

Wat zijn jouw tips voor als je je verveeld?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten